I år arrangerar vi själva ESLGA:s EM för D50 (som kallas Marisa Sgaravatti) och D65 (Masters) i Båstad.
Vi har jobbat med planeringen och förberedelser i över ett år och nu är vi ett femtontal SSG:are som håller i hela arrangemanget ihop med Båstad Golfklubbs underbara personal och ESLGA:s representanter.
Som vanligt ställer vi upp med bra lag i båda klasserna. Du kan följa tävlingen för D50-laget här och för D65-laget här. Där ser du även vår laguppställning,
All annan information om tävlingen hittar du på ESLGA:s fina hemsida här.
Vi önskar alla som deltar i Båstad, spelare och funktionärer, ett stort lycka till!

